Friday, May 9, 2014

sunumlar




sunumlar 1
 pazar soframızdan.erkenden kalkıp herkes uyuyorken attım kendimi sahile.istanbul miss bahar gelmiş ağaçlara cemre düşmüş.çiçek açmış.deniz miss kokuyor masmavi.biraz yürüyüp sokak simitçisinden alıverdim simitleri.sofrayıda kuruverdim.erken kalkmak çok güzel.onlar uyurken ben bir sürü iş yaptım.hazır sofraya kuruldu tabi beyler.metekuşa patates kızartması.berkaya sigara böreği.hakkını yemeyeyim menemeni berkay yaptı.e alışsın artık değilmi teyzeleri.arada mutfağa sokmak lazım erkekleri.her nekadar talan etselerde mutfağıı.


sunumlar 2
 seviyorum bu minik şirin mandalları.minikleride benide mutlu ediyor.


sunumlar 3
 çatal bıçak migrostan.peçete cupcake cupa,masaörtüsü,bitkiçayı aparatı pazardan.tabaklar porland.minik mandallar paşabahçe.


sunumlar 4
 azıcık şifayı kapan evin erkeklerine ıhlamur.


sunumlar 5
 bana türkkahvesi.tabiki şekersiz ve damlasakızlı.



 bu hafta ikea gezmesi yaptık.yine tutamadım kendimi yine aldım tabak çanak peçete mum.durduramıyorum ben beni:)


sunumlar 7
 çiçek seviyorum ama besleyemiyorum.meraklısına


sunumlar 8
bu çerçevelerle ilgili planlarım var.şimdilik bu kadar


No comments:

Post a Comment