Saturday, February 1, 2014

Zümrüt Yeşili Tunik



zumrut yesili tunik 1
 Baktım çok uzun zamandır kendime birşeyler dikmiyorum, hadi Bismillah deyip bu tuniği biçtim. Daha önceden de aynı kalıbı kullanmıştım. Pens detayı hoşuma gitmişti. Zümrüt yeşili yünlü kumaş kullandım. En son fotoğrafta rengi tam çıkmış.


zumrut yesili tunik 2
 Lastik iplik için bel kısmında derginin tarif ettiği şekilde dikmiştim ama duruşu hoşuma gitmedi. Belde lastik iplik üzerine zigzak dikiş çekerek ipliği germiştim. Kollarda ise masuraya lastik ipliği gergin bir şekilde dolayarak düz dikiş diktim. daha kolay oldu ve dikişi daha düzgün durdu.


zumrut yesili tunik 3



zumrut yesili tunik 4


Pens detayı görünsün diye ekledim bu fotoğrafı.


zumrut yesili tunik 5


Bu da daha önce diktiğim ama sadece fotoğraf çekilmek için giyip bir daha hiç giymediğim tuniği. Yazısı ve macerası burada


zumrut yesili tunik 6


Model 09/2009 Burda dergisinden



No comments:

Post a Comment