Wednesday, January 15, 2014

iğneli kasnakla havlu

Merhabalar sevgili site okurlarimiz. Bugunku yayinimiz iğneli kasnakla havlu.











igneli kasnakla havlu 1

Kendiliğinden desenli havluyla çalıştım.Havluyu kasnağa iyice geriyoruz.İstediğimiz renk ebruli iple iğne ardı ve çarpı işi çalışıyoruz.Sonra boncukla süslüyoruz.











igneli kasnakla havlu 2

Yazıları da iğne ardı çalışıyoruz.











igneli kasnakla havlu 3

Bu şeffaf kutularda geri dönüşüm.Bu tarz işime yarayacak kutuları hiç atmam.Havluyu bitirdikten sonra kutunun içine sığacak şekilde katladım.Üzerinede kurdele bağladım tıpkı hazır gibi oldu:))Kırmızı karanfilli havlu kurdele nakışı yapımını  burada anlatmıştım.











igneli kasnakla havlu 4

Havlunun ucuna lastikli kurdele diktim.Başka malzemelerde kullanılabilir.











igneli kasnakla havlu 5

Çiçeğin yakından görünüşü.....Bu arada bu fikir bana ait.Umarım beğenirsiniz...




Kesinlikle onerdigimiz ilginc yazilar : ignelikle yapılan havlu kenarı yapılışı

No comments:

Post a Comment